söndagen den 26:e juni 2011

Nu är det dags att sälja av en del lack!

Jag har bestämt mig! 300 lack är lite mycket att sitta på när man knappt använder dom. Med sorg i hjärtat och mycket smärta har jag rensat några fåtal. Jag lägger upp några av dom här och hoppas att kanske nån vill köpa. Gör ett inlägg här om någon är intresserad! Dom flesta är testade ett fåtal gånger.
Viva la Diva
107/ 10 kr

BB couture for nails
Zuma Wave Rider/ 40 kr

Carlo Roma
Ljust aprikos/ 10 kr

H&M polish
Sophisticated Susanna/ 10 kr

China Glaze
QT/ 50 kr
Bermuda Breakaway/ 40 kr

CoverGirl
Midnight Magic 610/ 20 kr

Zoya
Mercedes/ 40 kr

Essie
China Doll/ 40 kr

OPI
All That Razz-Berry/ 50 kr

Nubar
Pyramid Purple/ 40 kr

Nubar Moodies/ Red,Orange sparkle/ 40 kr

Depend
Nr.145/ 10 kr
Nr.124/ 10 kr

Fler lack kommer successivt fyllas på....men det är svårt att slita sig från skönheterna:)

Frakt till kommer...

3 kommentarer:

Andrea sa...

Hej!
Jag är intresserad av China Glaze - QT, om den finns kvar! :)
Hur mycket är den använd?
Mejla mig gärna: dea___88@hotmail. com
MVH Andrea

Carola sa...

Hej
Jag vill gärna köp nubar moodies . Gärna fler om du har maila mig . arnsmar@hotmail.com
Mvh Carola

CrazyNails sa...

Tyvärr är Moodies redan såld...